Vilken produkt vill du helst prova från vårt sortiment och varför?

 Är du en av tre som får prova din drömprodukt från vårt sortiment i höst?

Skriv en kort kommentar och länka gärna till produkten du helst av allt skulle vilja prova i vårt sortiment. Vi vill självklart också veta varför du vill prova just denna produkt!

Din kommentar kan du skriva här i bloggen, på vår facebooksida www.facebook.com/hairiffic eller skicka ett mail till minprodukt@hairiffic.se

Tre vinnare får chansen att prova sin drömprodukt från vårt sortiment och vinnarna presenteras den 12 november  på vår blogg och Facebooksida.

Frågor kring tävlingen skickar du till minprodukt@hairiffic.se

Just nu är min drömprodukt i sortimentet en Clip in Messy Hairbun, vilken är din?

www.hairiffic.se

Quality matters

 

 

2 svar till “Vilken produkt vill du helst prova från vårt sortiment och varför?

  1. Caroline Ramstedt

    Skulle så hemskt gärna testa erat hårkalk, det med 12 olika färger! Har velat göra dip dye i några månader nu men eftersom jag har så mörkt hår så har jag varit rädd för att det inte ska bli som jag tänkt mig. Och nu när jag såg det här så blev jag överlycklig! Vill så gärna testa!

  2. Julia W

    Jag skulle vilja testa detta löshår med clips 🙂 http://www.hairiffic.se/art/indiskt-remy-har-deluxe-clip-in-set-50-cm?grp=970994
    Jag har just blivit väldigt blond vilket kostade en del, och även mitt hår blev tunnare och fick klippas en lång bit!
    Jag har alltid varit tunnhårig, så erat remy löshår hade varit superkul att testa på å få känna att man har värsta svallet 🙂

Lämna en kommentar